Tehran racing pigeon club

===============
mohammad reza rahdari

===============

call number : 09127708388

 

================

 

first recorded iranian site in pipa

 

اولین سایت ثبت شده ایران در سایت پیپا ( بهشت کبوتران) 

تمامی ویدئوی من در سایت آپارات

 

با عرض ادب خدمت تمامی دوست داران کبوتر مسابقه که در ایران به نامهای پلاکی ، آلمانی و نامه بر شناخته میشود، محمدرضا راهداری هستم دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری و چندین سال است که با کبوتر خصوصا کبوترمسابقه انس دارم و لازم به ذکر است که اولین نفری بودم که نام ایران را در بین لیست نام کشورهای دنیا ، درسایت پیپا در کشور بلژیک ثبت نمودم ، همچنین سایت بنده نیز اولین سایت ایران بود که در لیست سایتهای جهان درپیپا ثبت گردید . بنده اولین نفری بودم که در ایران به تحقیق و ترجمه بیش از 4 جلد کتاب  و  بیش از 30 مقاله در مورد کبوتر مسابقه مبادرت نمودم .

بعد از مدتی خاموشی تصمیم گرفتم تا به تقاضای دوستانم و همچنین عزیزانی که برای خرید کبوتر احتیاج به مرجعی معتبر برای خرید کبوتر هستند سایت خودم را به روز رسانی کرده و کبونران معتبر برخی از دوستان و خودم را که از قیمتهای متنوع تشکیل شده اند را به معرض نمایش بگذارم .

لازم به ذکر است که برای آسایش خاطر مشتریان و توان خرید آنها کبوترهایی با قیمتهای پائین تا قیمتهای بالا را برای فروش معرفی میکنم و کلیه کبوترها ابتدا توسط خودم از بابت اصالت و سالم بودن بازرسی و تائید میشوند سپس برای مشتری ارسال میگردد .

به کلیه خریداران یک کتاب آموزشی به نام فرمولا به صورت رایگان نیز ارسال میگردد تا در حهت علمی کردن این ورزش گامهای استوارتری بردارند .

======================================================